Nowa oprawa TTV na wiosnę!

Zobacz nasz spot wizerunkowy!

28 lutego telewizja TTV startuje z wiosenną ramówką, z nowym logotypem i w nowej oprawie.

Przez trzy ostatnie lata TTV dynamicznie przeobrażała się, dojrzewała, aż nadszedł moment zmiany sposobu naszej komunikacji z widzem. Zaplanowaliśmy odświeżenie wyglądu stacji tak, aby być spójnym i lepiej korespondować z naszą ofertą programową.

Tworzymy nowoczesną, uniwersalną telewizję i takie zadanie postawiliśmy przed projektantami nowej identyfikacji wizualnej stacji. I w efekcie z dumą przedstawiamy logotyp, który łamie stereotypowe podejście do znaków widoczne na rynku telewizyjnym – podkreśla Lidka Kazen, dyrektor programowa telewizji TTV.

Dotychczasowe kolory zielony, żółty i czarny zostaną ożywione przez dodanie niebieskiego i cyjanu. Stacja stawia na oryginalność, nowoczesność, odwagę i emocje oraz stały rozwój. Autorem kreacji jest znana niemiecka agencja Luxlotusliner . Projektem kierował Dział Autopromocji Telewizji TVN.

Wraz ze zmianą oprawy w nowej odsłonie będzie dostępna strona internetowa stacji - www.ttv.pl.

Jesteśmy przekonani, że tylko wówczas, gdy będziemy w stanie zaskakiwać widza także nowymi formami komunikacji, to nigdy nie staniemy się jeszcze jedną telewizją dostępną na multipleksie.

Wręcz przeciwnie, wierzymy, że zyskamy zainteresowanie młodszej, ciekawej i otwartej na zmieniającą się rzeczywistość widowni. Wiosną telewizja TTV będzie prezentowała się inaczej, ale jedno się nie zmienia – niezmiennie robimy dobrą telewizję – zaznacza Lidka Kazen.

Charakter stacji buduje codzienne pasmo o 22:00. Wiosną TTV wyemituje trzy nowości. Wśród nich Przemek Kossakowski, tym razem poza granicami Polski będzie doświadczał nieoczywistości tego świata, co zobaczymy w nowej serii Kossakowski. Nieoczywiste.

Kolejna nowość wywoła szczere emocje wśród uczestników. To zadanie powierzono Rafałowi Betlejewskiemu, performerowi i dziennikarzowi. Jego kontrowersyjne akcje postawią przypadkowych uczestników oraz widzów przed trudnym wyborem w programie „Betlejewski. Prowokacje”.

W trzeciej z nowych propozycji będziemy towarzyszyć bohaterom serialu dokumentalnego „Odezwiemy się…” w drodze po pierwsze główne role. Zajrzymy za kulisy castingów, by zmierzyć się z emocjami, jakie towarzyszą tym, którzy mają odwagę stanąć przed kamerą i walczyć o swoje pięć minut sławy.

Kontynuacje w wiosennej ramówce to uznane hity programowe TTV. Przed nami piąty sezon „Ostrego cięcia”. Znany duet fryzjerów Andrzej Wierzbicki i Tomasz Schmidt rewolucjonizują salony fryzjerskie jak Polska długa i szeroka. Wraz z nimi metamorfozy przeprowadzać będzie Dorota Williams, znana stylistka gwiazd.

Hubert Urbański z „Handlarzami” pokonają setki kilometrów, żeby sprawdzić, co kryją strychy, zagracone piwnice i opuszczone domy. Będą walczyć do ostatniej złotówki, a wszystko po to, by tanio kupić i sprzedać z zyskiem . W tym sezonie poznamy ekspertów od renowacji , którzy stare rupiecie zmieniają przedmioty użytkowe by wywracać do góry nogami rodzinne kolekcje i wietrzyć magazyny z rzeczy, na których można zarobić. Z kolei „Usterka” z Dominikiem Strzelcem, weźmie „na warsztat” niesolidnych fachowców tym razem z Wrocławia, by wskazać tych, co chcą zarobić i się nie narobić.

Wiosna przed telewizorem to także obowiązkowe podsumowanie tygodnia w postaci najciekawszych i najchętniej oglądanych programów w polskiej telewizji – „Gogglebox. Przed telewizorem”.

TTV pozostaje blisko tematów z codziennego życia poprzez programy interwencyjne i informacyjne -„Blisko ludzi” oraz „Uwaga! Po uwadze” i „Expressu”, „DeFacto”.

podziel się:

Pozostałe wiadomości