Bohaterami „Dobrej roboty” są szefowie lokalnych firm oraz ich pracownicy - razem tworzą ekipę, która jak mało kto, zna się na robocie. 300 dni w roku, 8 godzin dziennie – ci ludzie spędzają dużą część swojego życia w pracy. Czy ją lubią? Jak sobie radzą z codziennymi wyzwaniami? Czy ciężka i dobra robota jeszcze w ogóle się opłaca?
W programie podejrzeliście codzienność w kilku branżach. Zajrzeliśmy do małych, lokalnych firm jak pomoc drogowa i rodzinny cyrk, do większych przedsiębiorstw jak skup złomu i gospodarstwo rolne, a także do takich z wieloletnią tradycją jak ponad 70. letnia piekarnio-cukiernia.
Jak w dzisiejszych czasach przedsiębiorcy zdobywają klientów i walczą z konkurencją? Czy lepiej prowadzić biznes żelazną ręką, czy może warto postawić na przyjacielskie relacje z pracownikami? Jedno jest pewne – w „Dobrej robocie” to szef naprawdę zna się na robocie.
Dziękujemy, że byliście z nami podczas 1. sezonu programu. Średnia widownia, to 150 tysięcy widzów.
Zobacz także:
Dobra robota: Orły Stalowego kontra zepsuta brama!