W mijającym roku stacja zanotowała duży wzrost oglądalności w grupie 4+ i 16 – 49, a w środę 2 stycznia 2019 zanotowała najwyższy dzienny wynik w historii w grupie komercyjnej.
Najbardziej popularnym programem w 2018 roku w telewizji TTV był „Gogglebox. Przed telewizorem”. Odcinek z 12 grudnia przyciągnął ponad pół miliona widzów w grupie komercyjnej, a jego udział wyniósł 11,84%. Z kolei w grupie 4+ odcinek ten zgromadził ponad 800 000 widownię i udział na poziomie 7,54%.
W gronie innych najchętniej oglądanych programów znalazły się również: „Królowe życia”, „Uwaga”, „Express”, „Damy i wieśniaczki”, „Orzeł czy reszka”, „Dżentelmeni i wieśniacy”, „Made in Maroko”.
W 2019 roku telewizja TTV nie zwalnia tempa. Pierwszy tydzień stycznia przyniósł wzrost oglądalności w porównaniu z analogicznym okresem rok temu. Udział w grupie komercyjnej wyniósł 3,55% (zmiana o 16,1%, do 3,06% z 2018), a w grupie 4+: 2,31% (zmiana o 5,96%, do 2,18% z 2018).
Nowy rok stacja zaczęła również od rekordu oglądalności. W środę 2 stycznia 2019, równo siedem lat po rozpoczęciu nadawania, TTV zbliżyła się do granicy 5% udziałów w grupie komercyjnej 16-49 z najwyższym wynikiem w historii stacji - 4,88% SHR. „Trudno nie wejść z optymizmem w nowy rok wobec kolejnych rekordowych wyników, zwłaszcza, że już od lutego szykujemy dla widzów kilka interesujących nowości. A zakładam, że jedna z nich szczególnie ucieszy fanów programu Gogglebox” - komentuje Lidia Kazen, dyrektor programowa TTV.