"Kto to kupi?" i Sferis.pl pomagają w walce z koronawirusem!

Kto to kupi?, Sławomir Harazin
Kto to kupi?, Sławomir Harazin

Ostatnie dni i tygodnie niosły dużo wyzwań. Walka z koronawirusem nie należy do najłatwiejszych. Jednak te rudne chwile pokazują, że potrafimy być solidarni, empatyczni i otwarci na innych. Powstają różne inicjatywy, które mają na celu wsparcie osób potrzebujących pomocy, w tym także osób, które stoją na pierwszej linii walki z Covid-19, czyli pracowników Ochrony Zdrowia lub funkcjonariuszy. Dobro płynie od wielu ludzi, firm i innych organizacji. Także spółka "Action", do której należy sklep Sferis.pl dorzuciła swoja cegiełkę i również pomaga.

W Polskę ruszyła pomoc dla dwóch szpitali oraz komendy policji. Przekazane zostały im środki pierwszej potrzeby: płyny dezynfekujące, rękawice nitrylowe, ściereczki i mopy. Zapewnią ochronę, ale także ułatwią codzienną pracę, która jest pełna wyzwań. Do komendy policji trafiła także pralka i suszarka, żeby funkcjonariusze mogli na bieżąco prać i suszyć swoje mundury, aby niwelować ryzyko zarażenia. W kolejnej turze zostaną dostarczone maseczki i przyłbice.

Co ciekawe, pomoc została sfinansowana przez sklep Sferis.pl. Przeznaczono na ten cel całość zysku uzyskanego ze sprzedaży zakupionych produktów w programie „Kto to kupi?”, gdzie jednym z inwestorów jest Sławomir Harazin.

"Wierzymy w odpowiedzialny biznes. Dlatego stawiamy na pomoc realną i namacalną. Wraz z placówkami stworzyliśmy listę niezbędnych im środków, a następnie zabraliśmy się do jak najszybszego ich skompletowania i przekazania. W tych trudnych chwilach warto pamiętać, że przede wszystkim jesteśmy ludźmi postawionymi w ciężkiej sytuacji. Musimy sobie pomagać" – mówi Sławomir Harazin, Wiceprezes Zarządu ACTION.

Poprzez Sferis.pl – jeden z wiodących na rynku sklepów internetowych – wspierane są także polskie przedsiębiorstwa. Mają zapewnioną możliwość sprzedaży poprzez ich platformę. Wsparcie dla polskiego biznesu idzie jeszcze dalej, to już nie tylko działanie na obszarze Polski, ale także poza jej granicami. W tych relacjach również szczególny nacisk położony jest na promowanie polskich marek i przedsiębiorstw, dla których czas walki z koronawirusem stał się czasem walki o przetrwanie na rynku.

podziel się:

Pozostałe wiadomości