Wielki sukces "Idź na całość" w TTV
Nowy sezon "Idź na całość" wystartował 7 września i już od pierwszych odcinków potwierdził, że widzowie z sentymentem i ogromnym zainteresowaniem czekali na powrót kultowego formatu. Program nie tylko przyciąga widzów, ale też buduje silną pozycję w kluczowej grupie demograficznej, stając się jednym z najważniejszych punktów jesiennej ramówki TTV. Po emisji czterech odcinków w wybranym paśmie stacja zajmuje pozycję lidera w grupie komercyjnej 20–54!
Nowa odsłona programu zdeklasowała konkurencję, osiągając w paśmie średnio 6,4% udziału w grupie komercyjnej (20–54) po pierwszych czterech tygodniach emisji. W wybranym paśmie TTV jest liderem w grupie komercyjnej 20–54, a średnia oglądalność wynosi niemal 478 tys. widzów w grupie ogólnej (4+) oraz ponad 249 tys. w grupie komercyjnej (20–54). Program znacząco poprawia wyniki stacji – w porównaniu z rokiem 2024 oglądalność TTV wzrosła o ponad 400% w grupie ogólnej oraz o ponad 330% w grupie komercyjnej 20–54.
Udany powrót "Idź na całość"
Po 24 latach format doczekał się odświeżonej odsłony i powrócił na antenę w nowoczesnej wersji. Uczestnicy z całej Polski ponownie stają przed dylematem: którą bramkę wybrać, by uniknąć Zonka? W programie każdy może wygrać wysokie nagrody – pod warunkiem że pójdzie na całość! Nową edycję "Idź na całość" prowadzi duet, który łączy pokolenia widzów: Zygmunt Chajzer, prowadzący pierwsze sezony programu, oraz Robert Motyka, popularny artysta kabaretowy.
Premierowe odcinki "Idź na całość" – w każdą niedzielę o godz. 16:05 na antenie TTV oraz w streamingu: na Playerze i HBO Max.
SPRAWDŹ: Przegapiłeś odcinek "Idź na całość"? Nic straconego! Sprawdź, kiedy obejrzysz powtórkę
Autor: DK
Źródło: Biuro prasowe WBD